5 okt. 2016

Tänder

Jag började fundera varför Yrla var så ovanligt grinig och otröstlig, tills jag såg det lilla grynet på väg upp i underkäken. Första tanden alltså. Det förklarar så mycket. Min annars solstråleglada bäbis var en riktig grinolle som inte ville annat än att sitta hos mamma.


Jag har glömt att berätta att jag hälsade på jobbet för ett tag sedan. Passade då på att förlänga min mammaledighet februari ut, och inte vara tillbaka som första december, vilket jag tänkt från början. Det känns jätteskönt att veta att jag har nästan ett halvår till hemma med lillskruttan.

Passar på att njuta av att ungarna har korta dagar i skola och förskola. Igår bakade vi bullar till kanelbullens dag, och alla var med.


Éomer läste receptet, Aylinn blandade och Yrla stod för "skönsång". ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning! Det gillar vi!