Visar inlägg med etikett syskonkärlek. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett syskonkärlek. Visa alla inlägg

10 okt. 2012

Cutest kids eva

Dags för fotografering på dagis idag. :) Då måste man ju vara extra fin. :) Lillasyster i nya strumpbyxor och body samt klänning vi köpt begagnat av Mia. Brorsan har fina skjortan och jeans. :)

Bjussar på två bilden från helgen också, bara för att jag tycker de blev så himlarns bra. :) Ni vet väl att ni kan följa oss/ mig på instagram va? @mammajakeline samma för twitter, btw. (I'm such a social media dork).


Jag fnular även på en ny höstligare design på bloggen. Kommer upp vad det lider. Kanske senare idag, kanske nästa vecka, vem vet.

15 aug. 2012

Höjden av syskonkärlek

Lillasyster vaknar med ett glatt "Hej hej!", klappar storebror (som ovanligt nog också låg i föräldrarnas säng) på kinden och gör pussläten. ♥ Det var inte lika jobbigt att gå upp sedan... ;)