29 juli 2012

Lillskrutt är inte så liten längre

På onsdag börjar dottern på förskolan. Känns väldigt vemodigt, då en till bebis inte finns i planeringen (även om jag bra gärna skulle vilja). Min lilla bebis liksom. Stor nog att börja på dagis. Självklart hade jag velat att hon skulle få vara hemma lite till, men dagarna räcker helt enkelt inte till. Jag vet att hon kommer att trivas som fisken i vattnet på dagis, hon är en ritkigt social unge och älskar att ha folk omkring sig. Men det är det här med att hon plötsligt blir så stor.

Igår var vi och köpte ett fint regnset till henne då vi 1) inte kunde hitta storebrors och 2) det var antagligen för stort ändå då det var i 86 och lillasyster har inte riktigt vuxit i 80 ännu. Som tur var hade de billiga, och snygga, på ÖB så det blev inte allt för dyrt. :) Jag tror hon gillar det dessutom... ;)

Så nu kan det komma regniga dagar och hon kan ändå vara ute. :)

1 kommentar:

Tack för din hälsning! Det gillar vi!