6 juni 2013

Glad nationaldag!

Önskar syskonen bus!

Idag har vi hängt hos farfarn för att fixa med båten som ha gett oss. Eller pappan och farfarn och har fixat, mamman och kidsen har latat sig. ;) Försökte knäppa några fina nya bilder så att jag kan komma mig för att göra sommarfint här i bloggen med ny header och sådant och jag tror jag lyckades bra till slut. Nu ska jag bara komma mig för att sätta mig ner och hitta lämplig bakgrund och annat fint så att det blir superbra. Jag har inte scrappat på evigheter så det är nog på tiden nu! Håll korpgluggarna öppna, inom kort händer det nog grejer här...

3 kommentarer:

  1. Men sååå Fiina Nationaldagsbarn hihi...
    /Kram från "tant" Annmi

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin bild. :) Har ni fått en båt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst! :) Svärfar tyckte att vi skulle ha en båt.

      Radera

Tack för din hälsning! Det gillar vi!