26 maj 2012

1årskalas - check!

Då var lillasyster ordentligt firad med sång och paket och massor av hembakta godsaker. Tårtan fick massor av beröm, en god Rice Crispies-marängtårta efter recept från svärmor. Hade även fått för mig att göra cupcakes, och det vet jag inte om jag kommer göra om. Iaf inte om jag inte hittar något enklare sätt att göra frosting på. Plus, att jag vet inte vad jag egentligen tycker om den ostiga lite syrliga smaken... Jaja, de var iaf uppskattade, och det är ju det viktigaste!
Hon fick så klart en massa fina presenter, bla skor, docka, leksaker och en fin klänning. Tydligen hade jag dock missbedömt frökens skostorlek, så dessa får hon nog växa i lite... :P

Tack till alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning! Det gillar vi!